سبد خرید
تسویه حساب

لاله زار

بازار لاله زار تهران کجاست ؟ معرفی پاساژ های معروف لاله زار | ابزارمپ

تقریبا تمامی افراد در طول زندگی شان ، احتیاج به یک قطعه برقی داشته اند که هرچه در محل خود به دنبال آن گشته اند موفق به پیدا کردن آن نشده اند ، معمولا به این افراد می گویند که اینجا موفق به یافتن این قطعه برقی نخواهی شد ، به لاله زار تهران برو ، آنجا حتما پیدا خواهی کرد ، امروز قصد داریم به طور کامل لاله زار تهران را به شما معرفی کنیم .

 

لاله زار قدیم 

اگر از پدربزرگ یا پدر هاتون در رابطه با لاله زار تهران سوال بپرسید به احتمال خیلی زیاد ، حرف های خیلی جالبی در رابطه با خیابان لاله زار تهران به شما میزنند ، لاله زار در زمان های قدیم کاربردی به شکل امروز نداشته و مکانی برای خوش گذرونی بوده ، در خیابان لاله زار تهران بیشتر کاباره ، تئاتر ، سینما و.. بوده ، در کل لاله زار بیشتر مکانی برای تفریح بوده اما امروزه لاله زار تبدیل به بازار لوازم برقی تبدیل شده ، به جرعت میتوان گفت که لاله زار تهران یکی از بهترین و بزرگترین بازار لوازم برقی ایران است .

 

بازار لاله زار کجاست ؟

لاله زار تهران از نظر جغرافیایی بین خیابان سعدی و خیابان فردوسی قرار گرفته است ، شمال خیابان لاله زار به خیابان انقلاب و جنوبی خیابان لاله زار به میدان امام خمینی ( توپخونه سابق ) وصل میشه ، لازم به ذکر است که به این نکته اشاره کنیم که لاله زار تهران به دو قسمت تقسیم می شود ، یک قسمت لاله زار جنوبی و قسمت دیگر لاله زار شمالی ( لاله زار نو ) نام دارد .

در واقع این خیابان جمهوری است که این مسیر را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می کند ، از جمهوری به سمت پایین میشه خیابون لاله زار جنوبی و از خیابان جمهوری به سمت شمال را لاله زار نو می گویند .

 

چگونه به لاله زار برویم ؟

اگر قصد دارید به لاله زار تهران بروید ، در حال حاضر یکی از بهترین و راحت ترین روش رفتن به لاله زار استفاده از مترو است ، اگر قصد رفتن به بازار لاله زار را دارید می توانید از مترو استفاده کنید برای رفتن با مترو به لاله زار باید سوار مترو بشید و از خط یک ایستگاه دراوازه دولت پیاده بشید ، این ایستگاه داخل خیابونه انقلاب قرار داره و در بالاترین قسمت لاله زار نو قرار دارد ولی اگر قصد حرکت ب سمت پایین خ لاله زار نو و بالاترین قسمت لاله زار جنوبی دارین میتونید ایستگاه سعدی از خط یک پیاده بشید و این ایستگاه ها هم در خیابان جمهوری قرار دارد ، حالا بریم سراغ لاله زار جنوبی ، اگر قصد حرکت به سمت لاله زار جنوبی  را دارید می توانید از ایستگاه امام خمینی از خط یک و ایستگاه ملت از خط دو پیاده بشید ، . تقریبا فاصله هر دو ایستگاه تا لاله زار جنوبی با هم برابره ، البته تردد با تاکسی هم کار سختی نیست ولی باید مسیر تردد رو‌ داخل خیابون های موازی لاله زار ، یعنی خیابون سعدی و خیابون فردوسی انتخاب کنید . تاکسی و اتوبوس داخل این خیابونا تردد دارند .

 

لوازم برقی لاله زار تهران

تقریبا انواع مختلفی از قطعات و لوازم برقی را می توانید در بازار لاله زار تهران پیدا کنید ( از لامپ ، کلید و پریز ، سیم کابل و ... گرفته تا تجهیزات صنعتی ) البته برای اینکه لوازم برقی مورد نیاز خودتون را دار داخل لاله زار تهیه کنید باید مکان های مختلف لاله زار تهران را پیدا کنید باید با پاساژ ها و بخش های مختلف لاله زار به طور کامل آشنا باشید تا به توانید محصول مورد نیاز خودتون را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنید .

از لاله زار جنوبی شروع می کنیم و به سمت لاله زار نو میریم .

فرق بین لاله زار نو با لاله زار جنوبی

معمولا مغازه های لاله زار نو بزرگتر هستن و بافت سنتی قدیمی رو کمتر میشه اینجا دید . اکثر مغازه های این سمت لوستر فروشی هستن . پیاده رو این خیابون (لاله زار نو) سال قبل سنگ فرش شد و تردد با ماشین توی این خیابون کار راحتی نیست . جای پارک هم براحتی نمیشه پیدا کرد و ناگزیر باید سراغ پارکینگ طبقاتی برین .ب همین نسبت تردد مشتری هم داخل این مسیر کمتره . در مقابل ، لاله زار جنوبی تا دلتون بخواد بافت سنتی و قدیمی خودشو حفظ کرده . از سینماهای و سالن های تئاتر بگم تا گراند هتل که هنوزم به شکله قدیمیه خودش هست ، با این تفاوت که الان داخلشون یا شده انبار یا شده مغازه . اکثر برندها و شرکتها اینجا نمایندگی دارن . پاساژهای زیادی هم اینجا ساخته شده که میشه گفت اکثرشون فعال هستند .

قیمت لوازم برقی لاله زار تهران

قیمت لوازم برقی در لاله زار به طور کلی ارزان تر از همه جا است ، زیرا لاله زار یک بازار لوازم برقی است و همشه بازار ها ارزان تر از همه جا هستند ، البته اگر دوست دارید از لاله زار تهران خرید کنید اما به اندازه کافی فرصت ندارید که به لاله زار مراجعه کنید ، می توانید به صورت آنلاین از وب سایت ابزارمپ خریداری کنید ، ابزارمپ در لاله زار تهران قرار دارد ، اگر شما از ابزارمپ لوازم مورد نیاز خودتان را تهیه کنید انگار که از لاله زار با بهترین قیمت ممکان تهیه کرده اید .

لوازم برقی صنعتی

لوازم برقی صنعتی را نیز می توانید در بازار لاله زار تهران تهیه کنید ، انواع مختلفی از تجهیزات برقی صنعتی در لاله زار تهران وجود دارد که شما می توانید با بهترین قیمت ممکن آن را تهیه کنید .

پاساژ های لاله زار

  1.  پاساژ بازار صنعت
  2. پاساژ ابوالفضل
  3. پاساژ 110 ( فروشگاه ابزارمپ در این پاساژ قرار دارد )
  4. پاساژ ادیسون
  5. پاساژ اخوان
  6. پاساژ خواجوی
  7. پاساژ فراز لاله زار ( در حال تکیمل )
  8. پاساژ مجمر
  9. پاساژ تهران الکتریک
  10. پاساژ جهان
  11. پاساژ تجارت
  12. پاساژ بوشهری
  13. پاساژ بهار
  14. پاساژ اتحادیه
  15. پاساژ ایران لاله زار جنوبی
  16. پاساژ طلا
  17. پاساژ گراند هتل
  18. پاساژ بازار لاله زار
  19. پاساژ سرای لاله زار
  20. پاساژ گسترش
  21. پاساژ البرز یک
  22. پاساژ چلچراغ
  23. پاساژ البرز دو و البرز سه
  24. پاساژ ایرانیان
  25. پاساژ مشیری
  26. و .....

خلاصه بهتون بگم که اینجا شما هر وسیله برقی و الکتریکال که بخواین رو میتونید پیدا کنید .از سیم و کابل و کلید و پریز و محافظ و لوستر تا لوازم چاه آرت و انواع اتصالات تیر برق . چه صنعتی باشه چه غیر صنعتی . لوازم دیجیتال و لوازم فشار قوی . تک فروشی و عمده فروشی . ایرانی و خارجی

درضمن هروقت گذرتون به لاله زار تهران افتاد ، حتما یک سر به فروشگاه ابزارمپ بزنید ( از ملاقات با شما خوشحال خواهیم شد 😍) 

 

شماره تلفن الکتریکی لاله زار

اگر سوالی دارید و یا قصد دارید موجودی یک لوازم برقی را در لاله زار چک کنید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید و سوال خود را ثبت کنید و یا سفارش خود را ثبت کنید .

شماره تماس : 02136483181

 

 

یک پاسخ به “لاله زار”

  1. برق و ابزار فاران الکتریک گفت:

    احسنت
    معرفی خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *